Księgi rachunkowe
Pełna księgowość (księgi rachunkowe) to usługa dedykowana spółkom działającym za zasadach prawa handlowego.
- prowadzenie pełnej księgowości przedsiębiorstw zgodnie z ustawą o rachunkowości,
- polityka rachunkowości – opracowanie i wdrożenie,
- zakładowy plan kont – opracowanie i założenie,
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych
- ewidencja VAT – prowadzenie w pełnym zakresie ewidencji VAT: sprzedaż krajowa, dostawy wewnątrzwspólnotowe (WDT), eksport, zakup, nabycie wewnątrzwspólnotowe (WNT), import towarów i usług, odwrotne obciążenie,
- JPK_V7M, JPK_V7K (jednolity plik kontrolny) – sporządzanie, weryfikacja, wysyłka elektroniczna,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, naliczanie amortyzacji,
- deklaracja CIT/PIT i rozliczenie roczne – sporządzanie i wysyłka do Urzędu Skarbowego,
- inne (wg potrzeb klienta).